6. jan. 2012

Sushi og en smule ensomhed..

Savner min lille pige rigtig meget lige nu, så synes jeg ville vise jer et skønt billede af hende :)

Puha, jeg en træt pige lige nu.
Har haft en laaaang dag hvor jeg først mødte på arbejdet en halv time for tidligt (fordi jeg troede morgenmødet startede der, gjorde det ikke). Men heldigvis bor jeg lige ved siden af mit arbejde og kunne derfor smutte hjem og sove en halv time ekstra. Har som sagt ikke særlig meget energi lige pt, så det gjorde virkelig underværker.

Her til aften gik jeg ned og købte sushi og tænkte jeg ville forkæle mig selv lidt og købte mellempakken (2 pers.) skulle jeg ALDRIG have gjort! puha, der er ALT for meget til en person. Penge ud af vinduet. Men, man lærer vel f sine fejl :)

Skal arbejde hele weekenden, så der kommer ikke til at ske det store. Dog tager jeg ind til en veninde på Frederiksberg på søndag. Det glæder jeg mig til, lidt social hygge, så det ikke bare er mig alene i lejligheden.

Næste fredag skal jeg holde julefrokost med 3 veninder, jeg gik i folkeskolen med, vi er blevet bedre til at arrangere noget, selvom der er gået nogle år siden vi gik ud. Men hygger mig simpelthen så meget i deres selskab, især fordi vi er 4 så ufattelig forskelige piger, som er forskelige steder i vores liv, så der er altid noget at snakke om :)

Håber i alle får en fantastisk weekend!

1 kommentar: