5. jan. 2012

Nu er det nu!

Nu skal det være nu, nu vil jeg gerne tabe mig, som jeg har gået og drømt om så ufattelig længe.
Så jeg har nu meldt mig ind i et livsstilscenter, hvor jeg allerede skal hen til det første møde på tirsdag. Jeg skulle maile min alder, højde, vægt og min "drømme" vægt til hende, så ville hun udforme en kostplan til mig, inden jeg kommer. Så vil hun selvfølgelig veje mig og så snakke lidt med mig.
Jeg har valgt det skulle være en personlig vejledning, fordi hendes hold tider ikke passede ind med min træning. Jeg glæder mig faktisk ret meget til at komme igang og forhåbentlig se nogle positive resultater.

Jeg skal på arbejde her klokken 12 og har fri igen klokken 17 og så står den på håndbold. Glæder mig til at se mine søde holdkammerater igen :)

Hav en rigtig god (regnvejrsfyldt) dag :)

1 kommentar: