8. jan. 2012

Lidt hygge..

Fik en opringning fra min chef klokken 11 i dag, om at jeg alligevel skulle på arbejde, selvom vi i går fik at vide at vi ikke skulle. Selvom jeg ikke var særlig vild med det, så gik tiden faktisk ret hurtigt. Nok fordi folk troede hele centret havde åbent, så de fleste gik ind til os, så der var en smule tryk på, især fordi vi kun var 3 på arbejde.

Jeg stod op klokken 8, for at tage til spinning og så var det meningen jeg skulle have en hyggelig dag med min lille hund. Men sådan blev det ikke.

Heldigvis lavede min momse lækker aftensmad til mig og nu står den på filmhygge med min søde bror <3

Næste weekend har jeg heldigvis en fri weekend - intet arbejde og ingen håndbold. Så om fredagen er det julefrokost med mine veninder fra folkeskolen og om lørdagen skal jeg til fødselsdag hos min lille kusine, som min bror og jeg, er fadder for :)

Håber i har haft en fantastisk weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar