4. jan. 2012

julestress farvel!

Puha, så er julen ovre og jeg har derfor mere tid til at læse en masse blogs og også få lidt gang i min egen, som faktisk har været en drøm meget længe..
Men på grund af mine arbejdstider er det ufatteligt svært at få tid til at skrive, men det må være et nytårsfortsæt for mig. Sammen med at jeg nu vil gå seriøst igang med en slankekur. Har meldt mig ind i et livsstilscenter, så jeg kan få noget vejledning omkring min kost, hvor jeg nok halter mest, så nu håber jeg at se nogle resultater. Ikke mindst fordi jeg har været så tømt for energi, at jeg er kommet ind i en ond cirkel. Jeg er træt = spiser noget sukker, med hurtig energi = bliver endnu mere træt når det forsvinder i kroppen. Og sådan kan jeg jo blive ved.

Men nu skal det være slut, jeg har sat mig nogle del mål, som jeg vil belønne mig selv med en gave, hvis jeg når dem (skal først have skaffet mig en vægt, da den anden gik i stykker ved en mindre selvforskyldt oversvømmelse på toilettet, ups).

Men, nu vil jeg ligge mig til rette og se min all time favorit film: Burlesque! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar