9. jan. 2012

flic.dk

Så er det i morgen jeg skal til mit første møde i flic (federikssund livsstilscenter). Jeg glæder mig faktisk ret meget til at få lavet en kostplan. Da jeg ofte arbejder til klokken 19 eller først er hjemme klokken 20 pga træning, så er det dejligt at der er en der har sammensat en plan for mig, så jeg ved lige hvad jeg skal spise og lave.
Jeg skal også vejes i morgen. Det er nogle uger siden jeg har gjort det herhjemme selv, fordi min vægt er gået i stykker.
Jeg har lidt dårlig samvittighed i dag, da jeg i går købte lidt slik med min bror og jeg spise resten i dag. Men så er det væk og så går der længe før jeg skal købe eller spise noget igen!!!

Til gengæld kan jeg mærke, at efter jeg er begyndt på håndbold igen (efter nogle måneders pause) og er begyndt at spinne og løbe meget mere, så er jeg kommet i bedre form og kan presse mig selv noget mere.
Jeg satser også på at løbe de fleste morgener inden arbejde, men jeg har indtil nu ikke haft energien og overskuddet til at stå op, også selvom det er klokken 8 og jeg egentlig burde være frisk der. Men jeg er sikker på det har noget at gøre med hvad jeg propper i hovedet på mig selv, så jeg håber det hjælper når jeg begynder at spise rigtigt.

Sidder og ser "Kia Liv på julemærkehjem" - det er lidt stof til eftertanke. Også selvom jeg trods alt ikke er så stor :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar