16. nov. 2011

"skinny" kjole?

De fleste som gerne vil tabe sig, har jo nok et par jeans som de kalder deres "skinny pants" - dvs. et par jeans som de sidst kunne passe da de var slanke. Men da jeg var slank var jeg så dum og uvidende at jeg faktisk næsten kun gik i joggingbukser og derfor har jeg mig ikke sådan et par :(
Til gengæld har jeg en kjole som jeg købte for en del år siden og sidste år kunne jeg ikke passe den, men den er så fin, at jeg ikke nænnede at skille mig af med den.
Da jeg søndag morgen af en eller anden grund vågnede tidligt, så valgte jeg at gå mit klædeskab igennem og fandt kjolen. "Nu når jeg højst sandsynligt stadig ikke kan lukke den, så må det jo være min "skinny" kjole." nåede jeg at tænke. Men.... da jeg tog den på og stadig kunne samle lynlåsen i siden, var jeg overrasket. Og selvfølgelig rigtig glad, for det betyder, at det går i den rigtige retning!!

Så nu overvejer jeg, om det er den der skal på, på lørdag til julefrokost med arbejdet? Billeder af kjolen kommer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar