15. nov. 2011

Aura Dione - du er fab


Er blevet fuldstændig forelsket i Aura Dione's nye album 'Before the Dinosaurs'.
Synes virkelig det er fantastisk og specielt vild med nummeret "Superhuman", selvom det er lidt stille, så kan jeg stadig rokke med på det. Så derfor er det albummet som konstant kører på min Iphone. Når jeg vil høre lidt andet ryger Rasmus Seebach eller Adele på. Og nu vi er ved den kære Seebach, så skal jeg da se ham live på lørdag til noget firma ting. Det glæder jeg mig til :)

Min weekend har været fin. Fredag var jeg syg, så der brugte jeg dagen på sofaen med min søde hund :)
Lørdag var jeg på arbejde og derefter hjemme hos min søde veninde Christina. Søndag stod den på håndboldkamp og derefter hygge med en god veninde på Vivaldi. Dejligt afslappende weekend.

I dag havde jeg så fri, så tiden blev brugt på at komme lidt rundt i de to genbrugsbutikker der ligger her i byen, fandt ikke rigtig noget jeg ville bruge penge på, men de er bestemt værd at kigge forbi igen.
Til gengæld fandt jeg en fin kjole i Vila jeg evt. skal have på på lørdag til firma eventet :)
(billeder kommer nok søndag)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar