18. nov. 2011

En hyggelig fredag aften

Et lille stemningsbillede - uden make-up og med vildt hår :)

Har haft en veninde på besøg til lidt sushi og min yndlings Asti. Dejligt bare at have lidt kvalitets tid med en af mine bedste veninder.
Der var lidt Asti tilovers, så nu sidder jeg under dynen i min seng og nyder et glas og læser en masse blogs. Virkelig dejligt at bruge min fredag aften på lidt afslapning! imens ligger min søde hund og sover under dynen :)

I morgen står den på julefrokost med jobbet, hvor jeg stadig er lidt i tøj krise. Men min pladechef kommer heldigvis hjem til mig og låner mit bad, så håber hun kan hjælpe mig på rette vej!
Den står på kamp søndag, så det bliver en aften med en masse vand, meeeen det betyder ikke at jeg ikke kan hygge mig og grine af de andre ;)

God weekend!!

P.s jeg skal først på arbejde igen onsdag klokken 13!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar