10. nov. 2011

syyyg....

Blev sendt tidligt hjem fra job i dag, fordi jeg er syg. øv..
Har hovedpine og kvalme og så hjalp det ikke på det at man skulle op klokken 7 for at lave status på job. Det vil sige gå igennem en helvedes masse film, spil og cd'er og bagefter tjekke om folk har talt rigtigt. Oven i hatten, fordi jeg havde det så dårligt måtte jeg sætte mig ned en gang i mellem og når jeg så rejste mig op, bum, svimmel..

Så nu har jeg pakket mig godt ned under dynen og fået installeret tv'et rigtigt (efter en lille samtale med YouSee) og så vil jeg ellers bruge aftenen på at udvide min blog-viden og få læst en masse blogs igennem!

'Dagens outfit' bliver desværre ikke de store fra min side, da jeg har "uniform" på, på mit arbejde og en Fona polo gider man vel ikke kigge på hver dag herinde :) Men, når jeg en gang imellem har fri (hvilket ikke bliver meget her i november-december) så vil jeg selvfølgelig smide nogle billeder op.
De fleste outfits bliver nok 'night'fit' - håber jeg i kan leve med :)

Jeg trækker mine sorte gardiner for og går på blog-opdagelse!

P.s. Kryds fingre for, at jeg kan komme op i morgen og er frisk, så jeg kan få løbet en tur!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar